'n Afrikaanse blog oor kwiltwerk in al sy fasette.
Hier deel ek my kennis, liefde en passie vir my werk met mede kwilters.

Monday, August 15, 2016

Ander dinge

Ek gaan Ouma word- wat 'n lekker gedagte en vooruitsig. Annake moet self die baba kwilt maak (dalk kan ek haar belangstelling prikkel in laslapwerk?) so ek hekel. My keuse vir 'n baba kombers was seker nie die regte een vir 'n baba nie- dis nie sag en "cuddly" nie. 'n Ander kwilter by ons GHQG het Saterdag voorgestel dat dit 'n vloer kombersie word want dit is lekker dik. 'n Puik voorstel- ek hekel dit van 'n akrieliese wol (Gold) en dit is dus maklik wasbaar.

Mandala Madness van Helen Shrimpton
My skoonseun wou nie baba pink, blou of enige pastel kleur gehad het nie. Hy hou van neutrale kleure maar ek kon nie sonder 'n bietjie rooi om dit op te vrolik nie? Hierdie patroon word op die Facebook groep OFFICIAL CCC SOCIAL GROUP as n saam werk projek aangebied. Alhoewel die laaste aflewerings reeds gedoen is, is die patroon nog op Helen se webtuiste beskikbaar en dit is gratis. Ek het so baie nuwe maniere geleer om steke te maak soos die "back post" en die oorvou van "trebles" goed wat ek nog nooit vantevore gedoen het nie. Ek sou dit nie baas geraak het sonder Esther se videos nie. Al die werk wat hierdie Hekel mense doen is gratis op die internet beskikbaar.

Ek wou eintlik Dedri Uys se Sophie's Universe hekel maar dit is so mooi in die helder kleure en ek wou dit dan liewer vir myself hekel. Intussen het ek so baie hekel projekte waaroor ek mal is dat my handlas werk seker bietjie af geskeep gaan word die volgende kompie maande. Ravelry is n heerlike webwerf waar mens as lid aansluit en baie gratis patrone kan aflaai. Op jou profiel hou jy dan ook boek van al die projekte wat jy wil aanpak enkan jy nie daarvan vergeet nie.

Ek het ook lekker katoen draad en katoen en Bamboo mengsels asook wol mengsels by Kleen Eezy en  die "Hobby" winkel in Northumberlandstraat in Bellville gekry. Daar is n Suid Afrikaanse vervaardiger wat ek nie ken nie met al hierdie wonderlike mengsels:African Expressions. So ek het al die wolle reg vir nog 3 projekte!

Vou Blokkies


Dit is altyd lekker om n klas te loop. Nel Scheffers het n klas oor 'n blokkie speelding by Alta se winkel (The Fabric Contessa) op hul plaas in die Paarl, aangebied en natuurlik moes "ouma" dit gaan bywoon. Ons het sommer Alta se nuwe klaskamer ingewy. Wat n heerlike plek vir so n klas. Soos altyd is n klas gesellig en kuier n mens tog te lekker saam met almal en hoor al die nuus.



Ek het nie my blokkies met n oorhand steek vas gewerk nie maar met n oop naat. Net die laaste naatjie het ek met die "ladder" stitch toe gewerk. Dit het lekker vinnig gegaan en die blokkies geniet soveel aftrek van ook groot mense dat ek nog n paar sal moet maak.

Lekker las, hekel of watter kratiewe projek jy mee besig is. Maak dit Mooi.

MariƩ du Toit

No comments:

Post a Comment