'n Afrikaanse blog oor kwiltwerk in al sy fasette.
Hier deel ek my kennis, liefde en passie vir my werk met mede kwilters.

Tuesday, May 26, 2020

Kom ons doen Hand laslapwerk

Ek wil so graag hê meer mense moet laslapwerk met die hand doen. Dit is so lekker om saam te sit en werk. Mens kan handwerk oral met jou saam neem, waar jy wag kan jy werk. In geselskap, by die Televisie en op 'n motor reis kan jy aan jou hand projek werk. Ek voltooi jaarliks 'n hand gelaste kwilt en dit meestal in wat andersinds vermorste tyd sou wees.

Ek is tans besig met 'n Rose Star projek en het gewonder of daar nie mense is wat saam met my aan hierdie projek wil werk nie? Oorspronklik is die patroon uit "vlieër " (Kite) eenhede opgebou. As jy dieselfde materiaal herhaal en nie noodwendig 'n kaleidoskoop effek wil kry nie kan jy ook 'n volle heksagoon en 'n derde Heksagoon patroon saam met die Vlieër gebruik om die blok te bou.

2 Vlieërs saam vorm 'n derde van 'n Heksagoon
As jy nie 'n Kaleidoskoop effek in die middel met 6 Vlieërs wil vorm nie, kan dit met 'n Heksagoon vervang word.
Ek het .my projek begin met 'n materiaal wat mooi motiewe op het (nie te groot nie) van verskillende vorms en kleure is en 'n spesifieke kleur palet dikteer. Met hierdie materiaal kan ek interessante kaleidoskoop effekte in die middel van die blok kry. Ek gebruik ook die materiaal om die ander lappies te kies. Die blok leen hom daartoe om op verskillende maniere ingekleur te word.
Eksperimenteer deur lig , medium en donker op verskillende plekke te plaas.
Ek het 'n Facebook Groep(Corona Ster) begin waarby almal wat saam aan die projek wil werk kan aansluit. Ek sal die patroonplate drukstuk in die "File" gedeelte kan plaas. Ek sal ook sekere tegnieke beskryf en dit hier op my blog verduidelik of ook in die Facebook groep beskikbaar maak. Ek het 'n stel patroonplate van Perspex laat maak en dit werk baie lekker. Die patroonplate sal by Thimbles, 'n kwiltwinkel in Durbanville beskikbaar wees.

Geskikte materiale om vir die kaleidoskoop effek te gebruik is ook by Thimbles, by Fabric Contessa in die Paarl en by Country Quilting in Villiersdorp beskikbaar. Al die winkels verskaf 'n posbestellings of courier diens.

Ek hou daarvan om my pante so te sny dat die element beweging aandui en nie byvoorbeeld 'n statiese blommetjie is nie. Kyk na My La Paz kwilt hoe ek die 5 diamante se kaleidoskoop effek aan gepak het.

Onthou wanneer jy die pante uitsny dat daar dele in die naattoelating verlore gaan. Hier sou ek daarby gebaat het om die Kite patroonplaat bietjie op te skuif want die blom sit vas gedruk nadat dit vas gewerk is. Hier is nog 'npaar voorbeelde van die effek wat mens kan kry.



Al het jy die motief te hoog of te laag op die pantjie, jy kry verskillende effekte en almal is goed genoeg om te gebruik!

Ek nooi jou om by die Facebook groep aan te sluit en saam te werk om jou eie Corona ster en meer van hulle te maak.
https://www.facebook.com/groups/244744929929209/

Alles wat mooi is

Marié


No comments:

Post a Comment