'n Afrikaanse blog oor kwiltwerk in al sy fasette.
Hier deel ek my kennis, liefde en passie vir my werk met mede kwilters.

Thursday, October 21, 2021

Mosaiëk Groei

Ek het die afgelope maande regtig lekker aan my Mosaiêk kwilt gewerk. Ek het nie gedink dat die 2 cm 6-kantige patroontjie my aandag so sou hou nie. Ek het regtig gedink dit sou maar 'n vervelige projek wees. Toe nou nie! Hierdie kwilt is deur twee Mosaiëk vloerteel ontwerpe geinspireer- sien my vorige blog. Dit lyk wel heel anders, maar ek is tevrede met die rigting wat die kwilt self aan geneem het.

Middel met ligblou heksagone wat nog kort. (onder om)
Ek het toe nie 'n alternatiewe blou gebruik nie maar die openinge gelos in die hoop dat ek die ligblou Grunge sou vind. Verlede week by Fabric Contessa was my geluk daar toe ek dit in die "oorskiet" stukkies mandjie kry- in 'n netjiese rolletjie gedraai. Die Grunge materiaal is baie uniek. Dit is 'n effe kleur maar met verfkwas hale van ander kleure soos lig groen en wit daarop. Dit is eintlik 'n wonderlike agtergrond materiaal .
Grunge in die voorgrond en enigste alternatief daaragter

'n Pers Grunge vir die wat nie weet hoe "Grunge" materiaal lyk nie- Die foto wys beter as die ligblou.

Ek werk nog steed die kwilt in seksies en werk dit dan aan mekaar vas.

Die middelste gedeelte is vas gewerk met losstaande eenhede buite om.

Die buite groot blokke het nie klein heksagone in die middel nie maar een stuk materiaal. 


Ek is gelukkig om buiten die randpatroon materiaal wat ek vir die kleiner heksagone gebruik het, ook 'n bypassende materiaal te h♠ (nie vir die projek gekoop nie, maar aangekoop omdat dit vir my mooi was)



Waneer ek die kleiner heksagone maak werk ek dit in 3 rye en dan die rye aan mekaar. Die groen rande werk ek in 'n sirkel vas (eers 2-2) en werk dan die sirkel aan die middelste 7 heksagone. Dit was 'n goeie rond dra projek die afgelope paar maande. Die "verrassings" wat elke sirkel opgelewer het, het my aangespoor om hard hier aan te werk.





Ek hoop jy het ook 'n projek waaraan jy lekker werk en wat jou inspireer!

Alles wat mooi is
Marié

No comments:

Post a Comment